FOTODAG :)

Hejsan :)

Vackert väder vi har idag, nästan som sommar :D
Imorgon börjar praktiken, Nervös som bara den men dom är otroligt roliga och trevliga på "jobbet" så tur det :)
Men det här ska nog gå riktigt bra :)
Idag passade jag på att gå till mitt favoritställe, dit brukar jag gå för att tänka (Y) kändes som att det va dax att ta lite kort på stället så man kan njuta året runt :) heheheh jag tog 391 bilder den ni ^^ heheh Nej nu ska jag snart iväg ut igen fast inte själv denna gången utan nu ska jag umgås med Linn Sandin och Richard Larsson (Y) härligt!
Om ni vill se mer foton så är det bara att klicka på den här länken nedanför och gå in på datumet 11 maj 2011 (Y)

http://dayviews.com/#!/EmelieWittsell/

Här kommer ett litet smakprov. hoppas ni tycker om det :)

Ha det bäst PEACE <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0