Sista jobb dagen!

Hej hopp på er allihopa :)

Sitter just nu hemma hos mamma och ska kolla runt lite på internet har ju inte fått det hem ännu så... men då är det bra att mamma har en dator :)

Några som är nervösa inför studenten imorgon? GRATTIS på er allihopa som tar den (Y) extra grattis till min storebror som kämpat i 5 år (Y) love ya!

Nej nu ska jag väl dra mig vidare och kolla upp lite info inför peace and love (Y)

Fan det va sista dagen på jobbet idag :'/ sorgligt men sant, Fick tårta och fina presenter så tack så mycket allihopa, Önskar er en underbar sommar Tina,Helene,Ulf,Annica,Göran mm. :) haft en otroligt bra stund hos er och lärt mig en massa. kramar

Ha det bäst PEACE <3

Jag har nyss färgat håret så nu är jag jätte nöjd att äntligen vara en tvättbjörn igen (A) vad tycker ni? :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0