Första dagen på praktiken SHECK!

Hello allihopa :D Hur har eran dag varit?

Jätte roligt att min tele fick för sig att skärmen skulle sluta fungera igår.. -.-' och så klart fick jag ju aldrig garanti papprena av mitt ex!!! Aja! men som tur är har man en underbar lille bror som lånade ut sin tele till mig <3 Så tack så mycket Mattias<3
Idag har man varit riktigt duktig :D Jag började ju praktiken idag (Y) va riktigt roligt och alla va otroligt trevliga!
Hahahahah lite häftigt att så mycket hände på en dag. Jag kom med i radion i Sthlm till och med. Vart intervjuad och fotograferad! Härligt värre :) Varför jag blev det? Jo för att dom har tydligen bestämt sig för att renovera utomhusbadet här i Arboga under sommaren.. Så det kommer vara stängt HELA sommaren, Väldigt dåligt val att göra det just då! Eller vad tycker ni?
Sen efter "jobbet" så solade man i ca 1 timme kommer nog bli det varje dag nu efter praktiken ( När det är sol så klart) ;) Sen kom Linn Sandin hit och snackade, och jag fixade mys på balkongen så nu är det jätte fint tycker jag :D
Promenad till stan vart det oxå senare och möta upp far och brorn min :) Trevligt som bara den man saknar ju dom Grabbarna i mitt liv ;P
Blev även att söka som funktionär på Peace And Love!! :D
Sen sa jag hej då till Linn som skulle till Sthlm (Y) :)
Så blev det att städa :) Nu sitter jag och tar en kopp kaffe och har ont i munnen xD hahahahahah Nej nu ska man väl ringa sin farmor <3

Ha det bäst allihopa PEACE <3

Så här fint vart det på balkongen :D


Gick från denna telen till denna!

från Sony Ericsson Zylo till Sony Ericsson Idou (Y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0