Hej hopp gummi.... :P

Hej på er allihopa :D

Kommit på att det här med bloggen va ju riktigt kul :D (Y)

Idag har vi burit sängar så det stod härliga till ^^ först bära in min säng i släpkärran sen iväg mot Västerås.. Plocka ut Åsa's säng och bära in den i kärran, sen in med min säng i hennes rum och fixa ihop sängramen (Y) och sen hem och ställa in hennes säng här (Y) det vart AWSOME (Y) nu är den bäddad och klar! :) Nu håller jag på att tvätta och tänker lite på en viss person (A) :$ ska snart dra mig vidare bort till en gammal kompis jag inte träffat på länge, och kolla film (Y) härligt värre :)
Efter det blir det väl hem och sova för imorgon blir det "kalas" :)

Nu är det så här att jag undrar om ni har några förslag på vad jag ska göra med min blogg. Inte bara skriva om vad jag gör/gjort om dagarna :) utan vill hitta på något som kan vara lite roligt för er andra som kanske inte vet vem jag är :) Bara höra av er så ska jag försöka fixa ihop det :D jag kan berätta lite om saker som jag tycker skulle vara kul att skriva om. Måla, inredning, make-up, nagelstyling, hårupsättningar & hårfärger, styling & sy kläder m.m :) Eller helt enkelt bara svara på alla sorters frågor :) kan vara vad som helst helt enkelt? Eller vad säger ni? :)

Ha det bäst allihopa och ha en Awsome helg :) PEACE

Här kommer det en vårbild som jag tagit, nu när våren är här och allt (Y)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0