Hej hopp!

Hej hej hallå
det va länge sedan ^^ haft så oootroligt mycket på gång nu så har helt enkelt inte hunnit..
Det som händer i mitt liv just nu är jobb,flytt och festival och en massa annat (Y)

Uppdatering ;)

Fredagen den 20, Va jag och åsa på bio, Pirates of the Carribean- I främmande farvatten 3D den va AWSOME :D älska Johnny Depp som skådespelare (Y)

Lördagen den 21, En timmes förvarning hem fixa mig fort på med klänning och fixa håret och smink allt på en halvtimma.... Sen iväg mot kyrkan! Jag va Bröllops fotograf på Terese's och Andreas bröllop :D (Y) blev skit bra och va otroligt roligt, Vart så glad att jag fick den uppgiften (Y) Bilder från bröllopet kommer senare(Y)

Söndagen den 22, Ute på stan med Åsa och sen klippte vi hunden (Y)

Måndagen den 23, Soc ringde och berättade att jag fått beviljat till eget boende (Y)

Tisdagen den 24, Kollade lägenhet och bestämde mig för en (skriva kontrakt snart)(Y) Hem och packa lite (Y)

Onsdagen den 25, Rensat hela källaren och sorterat allt (Y)

Idag, har jag haft praktik, umgåtts med Isabell cyklade hem till henne och vi låg och sola och sötan gjorde rabarberpaj (Y) jätte gott:D sen va vi på Ö&B och kollade lite sedan hem till mig och pratade lite ^^
snart varit varje dag i en veckas tid ^^ hahahah <3

Även haft praktik varje vardag (Y) trivs såå otroligt bra (Y)

Så här kommer lägenheten se ut (Y)

Ett litet smakprov på bröllopet, dock med min mobil kamera.. har inte fått dom andra från system kameran ännu!


Ha det bäst PEACE <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0