Hejsan hoppsan och go kväll på er allihopa :D

Usch för huvudvärk.. -.-

Jaha, idag vart det "kalaset" då och träffa massa gammla bekanta (Y) Men vi blev inte kvar så länge (tråkigt) :P
Och resten av dagen har man då suttit hemma helt själv :D så otroligt skööönt :) det vart att sitta i solen på balkongen och dricka kaffe och måla på min tattuering som jag ska göra (Y) :) Pratade med Åsa i telen idag oxå vilket definitivt inte är ovanligt xD (vi snackar varje dag) hahaha men denna dagen fick jag prata med söta lilla prinsessan Nellie oxå :) mysigt värre :) helt enkelt en toppen dag igen ;P Haft besök här hemma oxå av en sötnos (A) ^^ heheheh härligt värre och trevligt :)

Nu sitter jag och tänker mig bort till Sthlm till mina Jenter där (A) Emma & Therese <3 Saknar dom så otroligt mycket <3 Mina gammla svägerskor! ;) Men när pengarna inte räcker till får man ta en resa i fantasin <3 :P Längtar såååå till nästa tripp till Sthlm <3 See you soon I hope my angels <3 XOXO


Hoppas alla haft en toppen dag och lika fint väder som vi andra här i västmanland :) (Y) PEACE

<3 VÅREN <3

Kommentarer
Postat av: Emma, Mamma till 2

Saknar dej med älsklings gumman <3



O älskar dej



Puss o Kram

2011-05-08 @ 00:11:46
URL: http://mammatilltwo.blogg.se/
Postat av: Pappa

Nja, efter drygt tre timmar började ju alla de andra bryta upp också. Man får ju tänka på värden med. De orkar väl inte ha gäster hur länge som helst när man är så många. ;) Puss o kram. <3

2011-05-08 @ 17:21:04
Postat av: Emelie Wittsell

Vi måste ses snart sötnosen min <3



love you



puss och kram <3

2011-05-08 @ 18:58:42
URL: http://emeliewittsell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0