Hellloooooo!

Hej hopp, haft en bra helg?

Jag har haft en awsome helg träffat massa nytt och trevligt folk (Y)
Sycklade 1,3 mil i fredags (Y) hahahahah Nu sitter jag här och tråkar och vet inte vart jag ska ta vägen ^^ hahahah men men jag vet nog inte riktigt vad jag ska skriva! imorgon är 3 dagen på praktiken. och mycket mer händer väl inte i mitt liv! Ruttet att gå utan pengar, allra helst om man är nikotin beroende -.-' Suck* men men :P Jag har blivit Accepterad som funktionär på Peace and love i år! Och jag vill verkligen dit, men blir nog att jag får neka för hon jag skulle åka dit med kommer nog inte med :/ Suck* på det med!!!
ska alla hitta på i veckan då?

Blir väl att ta hål i kinderna snart igen (Y)
Och färga&klippa håret nästa "löning"

Tänker på min sötnos "Kissekatten" jätte mycket! saknad e han (A) <3

Ha det bäst PEACE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0