MITT EGET PLAAACE :D

Hej hopp gummi.... allihopa :D

Idag skrev jag på kontraktet till min 2:a :D Spännande som bara den :P eheheheh ni ska få se lite bilder hur det ser ut innan jag flyttat in så kommer bilder när allt är klart (Y)
Min fina Isabell har hjälpt mig så mycket <3 Du är bäst älskling <3

Saknar mina snuttisar i Värmland och Stockholm som bara den :'/ men men hoppas dom kan komma förbi i sommar (Y)

Snart Peace And Love (Y) Taggad som fan, ska åka med BRUDARNA Emilia och Linn (Y) <3

Balkongen!

Vardagsrummet!

Badrummet!

Sovrummet!

Köket!

Hallen och Garderob!


Ha det bäst allihopa PEACE <3



Kommentarer
Postat av: Anonym hamster :)

Härligt o fint :p hoppas du kommer trivas där :)

2011-05-31 @ 22:54:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0