NERVÖST!

Usch vad jag är nervös inför imorgon O.O

Imorgon ska jag på möte med dom jag ska ha praktik hos, ska väl få reda på tider och vad jag ska få göra och lite sådant... Vet inte hur man ska bete sig ju O.O Läääskigt hahahahah men jag klarar nog det och det gpår nog säkert bra! :D Nu sitter jag och väntar på sällskap (Y) härligt värre (A) tihihihi Börjat vänja mig vid "nya" sängen (Y) men än så länge krånglar ryggen för att jag helt enkelt inte är van (Y) Senare ikväll blir det att träffa bästaste Isabell Albihn & C :) HÄRLIGT VÄRRE :) Vi ska väl ta en promenad allihopa tror jag :) Imrogon blir det till Johanna Bravenius och hjälpa henne med förådsrensning och se om det är något jag vill ha.. ifall hon ska slänga det! Sen blir kolla film, då ska C vara med tror jag :)

Har alla gjort idag då? Haft en trevlig helg? :)

Ha det bäst allihopa! PEACE
Slänger upp Några jätte gammla bild på Issa & Mig!


<3 love <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0