Tjola hopp :D

Jahapp ska man skriva om nu då? :P

Hahah mycket som händer i mitt liv just nu.. Hela huvudet snurrar för fullt ^^ Det är många bra saker som händer just nu.. :) Praktik, Får en massa grejer som möbler m.m, Ska förmodligen (förhoppningsvis) få eget boende (Y) härligt härligt :)  Och mysiga känslan i magen som man brukar få när man är lite ny kär ^^ tihihihi

Idag är en liten depp dag.. Insåg att det hade varit 1 år idag med min före detta.. Jaja men vad ska man göra? det gör ont men allt kan ju inte funka!

Nej nu blir det att kolla på tv och sova, för imorgon blir det Västerås och operera i munnen ^^ en attans visdomstand ska bort ^^ hahahaha Så önska mig lycka till vet jag :D

Ha det bäst PEACE <3

Hittade lite gammla bilder på mig när jag gjorde "modelbilder" hemma ^^ heheh



så hittade jag riktiga modell bilderna på mig ;P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0