Tjola Hopp :D

hej allihopa :D

Idag har varit en absolut AWSOME dag :) mycket mys med trevligt sällskap (Y) :)

Jag har ganska mycket att berätta just nu så ska försöka få ihop det bra så ni fattar vad jag skriver ^^
Fick hem min nya dator idag en söööt liten dator :D den kanske inte är den bästa men den duger (Y) så tack så mycket Tommie för att du hjälpte mig, du är en otroligt snäll vän :) kramen på dig :)
Sen så har jag glada nyheter :D jag slipper gå hemma (5 veckor framåt iallafall) :) Jag har ÄNTLIGEN fått en praktik plats (Y) AWSOME :D Tog liksom nästan 2 år... För er som inte vet så kan jag då berätta att anledningen till att det tagit 2 år är inte för att jag är lat utan för att jag varit under utredning på sjukhus efter sjukhus... ^^ Så jag är ganska ny opererad i lenndryggen (eller hur det stavas) ^^ jag hade Diskbråck i L5:an men hade tur som fick operation.. Så nu vet alla ^^ Som sagt min praktikplats är på turistbyrån i Arboga! :) Har ingen aning om vad jag kommer få göra, Men alltid kul och spännande med nya grejer :D (Y)
Nu sitter jag trött som bara den och ska väl krypa ner på mina madrasser på golvet -.- sista dagen jag behöver sova där iallafall, för imorgon så ska jag och Åsa byta sängar med varandra för vi är smarta nog att vi kommit på att vi båda sover bättre i varandras sängar så då byter vi helt enkelt (Y) så nu har jag skruvat isär sängramen och lite sådant! Rena kaoset i mitt rum just nu O.O men men ^^ heheheh hoppas alla haft en bra dag? :) Nu blir det upp och göra tee sen ska jag väl sätta mig

Ha det bäst allihopa där ute :D PEACE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0